Sunday, August 12, 2012

Vilken fantastisk festival på Hesselby Slott..

Det var två otroliga dagar av musik och dans på Hesselby Slott Stockholm Folk Festivalen. Festivalen samlade många artister som gjorde att festivalen blev en fin upplevelse för alla som älskar musik och dans.

Av Sofia Sanchez

Slottet och Djurorkestern
För mig var det den bästa festivalen som jag har varit med om den här sommaren. Jag njöt av musiken. Många trevliga människor samlades på samma plats och med glädje gjorde att festivalen blev en succé för de som arrangerade Hesselby Slott Folk Festivalen. 
Det blev mycket dans....
Ett stort tack till alla artister och musiker som deltog på festivalen och de som arrangerade Stockholm Folk Festivalen. Vi ses kanske nästa år.....

Här kommer bilder från festivalens andra dag....Jag vill ge en överblick över det som jag hann dokumentera undet tiden jag var på festivalen.

Lindblad & Co.
Lindblad & Co.
Brittany Haas & Lauren Rioux 
Brittany Haas & Lauren Rioux
Hazelius - Hedin
Hazelius - Hedin
 Lisa Rydberg & Björn Stabi
Fab´n Dad
 Brian Burns
Brian Burns
Steve Wadidiz, Brian Burns & Co.
Dans och dans
Fantastisk......
Underbar.... 
Fin.....
Härlig...

Artister som deltog på den stora konserten .

Simone Moreno





















No comments:

Post a Comment